Britney Spears er nyt ansigt for Kenzo

Britney Spears er nyt ansigt for Kenzo
Foto: PR

Er der noget, Britney Spears ikke kan? Hun sang sig ind i vores hjerter med rottehaler og skoleuniform til Baby One More time i 1999, og siden har hun været komplet uundgåelig. Britney Spears er idolet og ikonet, der har været et fast soundtrack til vores bankende teenagehjerter, som hun har båret igennem på godt og ondt. 

Og nu får vi altså en helt anden side af Britney at se. På Instagram har hun nemlig netop offentliggjort, at hun er kampagnemodel for Kenzos nye kollektion ’La Collection Memento No2’.

Kampagnen er fotograferet af Peter Lindbergh og i billedet, som Britney har afsløret, får vi seriøse nostalgiske tanker der henleder til de tidligere 00-vibes med denim hat og en cropped, grøn sweatshirt.

Også Kenzo lod os komme med på skydningen af kampagnebillederne med disse backstage-glimt: 

 

Et opslag delt af KENZO (@kenzo) den

20. Mar, 2018 kl. 10.28 PDT

Det fashionable samarbejde markerer altså den første store modekampagne for den 36-årige Grammy Award-vindende sangerinde.

Læs også: ELLE april // Nyt magasin på gaden + Dossier 

Samtidig markerer Kenzo-kampagnen en optur i et liv, som har været ramt af både op- og nedture. Britney startede på toppen, men i slutningen af 00’erne så vi en sangerinde, som indskrev sig på afvænningsklinikker, blev skilt og klippede sig selv fuldstændig skaldet.

Senere heppede vi alle, da hun på Instagram dokumenterede hvordan hun kom i sit livs form og igen begyndte at turnere med alle de sange, vi kender sangteksterne til bedre end vores egen bukselomme.

Køb billet til årets største modefest - ELLE Style Awards 2018

ELLE siger tillykke til den vordende fashion-darling med den velfortjente kampagne, og vi tager i den forbindelse et tilbageblik på Britney Spears’ udvikling fra de spæde år som Baby One More Time-sangerinde til ansigt for den nye Kenzo-kampagne:

Britney Spears er nyt ansigt for Kenzo

Relaterede artikler