Ganni lancerer pop-up 'fruit shop' under Copenhagen Fashion Week

Foto: PR

Eksotiske blomsterprint, farverige solbriller, glimmersokker i regnbuens farver og legesyge print på t-shirts – gennem tidens løb har vi kvinder i det kolde nord svoret til den enkelte, farveløse palet, når det kom til vores påklædning, men siden på det seneste har en helt anden trend overtaget modebilledet. Dolce & Gabbana er bare ét af de mange brands, som har taget den farverige og legesyge mode til sig, som blandt andet skinner igennem i deres særlige capsule kollektion, som de for nyligt har lanceret i samarbejde med Mytheresa.com

Herhjemme har Ganni gået forrest med den farverige fane og har længe været kendt for deres finurlige prints, og du har garanteret allerede spottet alt fra croissanter og bananer til kirsebær og ferskner på stilikoner som Pernille Teisbæk og franske Camille Charrière.

Læs også: Sådan styler du 'print på print'

Og nu ser det ud til, at Ganni sætter endnu et farverigt fodspor i modebilledet. Brandet har netop annonceret, at de under Copenhagen Fashion Week lancerer en pop-up store som hedder ’The Fruit Shop’ i hjertet af København, hvor de blander deres 'fruit fashion' med interiør i form af keramik.

I forbindelse med den nye pop-up shop har Ganni teamet op med den amerikanske kunstner Jessica Hans, som i et tæt designsamarbejde har skabt flot og legesyg keramik, som blandt andet inkluderer smukke kopper, vaser og tallerkner og vil blive solgt i butikken under modeugen.

Vi kan ikke vente med at få fingrene i vores egen fashionable frugtskål, som er et perfekt match til det allerede farverige og fortryllende Ganni univers. 

’The Fruit Shop’ er åben fra mandag til lørdag, kl. 10-18 i Ny Østergade 15, 1101 København K. 

Relaterede artikler