

Backstage til københavns modeuge i et nyt post-corona format
Den nyligt afholdte modeuge i København fik et væstenligt andet format denne sæson, end hvad der ellers er kutyme for det halvårlige modetilløbsstykke. Natuligvis grundet COVID-19 og de restriktioner alle - både individer, organisationer og brancher er underlagt.
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
Ikke desto mindre løb modeugen af stablen, omend opbuddet af internationale gæster og starletter var behørigt minimeret og showkalderen var skruet væsteligt anderleders sammen end nogensinde før. Med kun syv fysiske shows var resten af modeugekalenderens tre dage fyldt ud med præsentationer, events og digitale kollektionsfemvisninger, der - måske - er afgørende for, hvordan modeugerne i fremtiden, ikke blot her til lands, men internationalt - vil tage sig ud. Modeuger, hvor der er skåret ind til benet; både i form af hvem og hvor mange der fysisk deltager, men hvor kollektionerne også udviser en større bevidsthed for kvalitet over kvantitet.
Således, behørigt sprittet af, iført (fashionable) ansigtsmasker og med kontinuerlig god afstand over hele linjen - og vigtigst af alt helt uden kindkys og kram tager vi dig her gennem et par af højdepunkterne fra modeugen med backstagebilleder fra udvalgte danske brands.

Sponsoreret indhold
ELLE anbefaler


Kylie Jenner er den seneste kendis, der tager ’quiet luxury’-stilen til sig

Clara Svane: Denne prisvenlige olie bruger jeg til ansigt, krop og hår

Katie Holmes har fundet en helt ny version af far-sandalen – og du vil elske den

Disney i stærk modvind for Ursulas makeup i 'Den Lille Havfrue'
