

Matthew Willamson-design revet væk i H&M
På under en time var bøjlerne tomme, da H&M i dag åbnede for salget af Matthew Williamsons farvestrålende luksus-kollektion.
Man skulle være hurtig ved bøjlerne, da H&M i dag åbnede dørene til salget af sæsonens første designersamarbejde - kollektionen af den britiske topdesigner Matthew Williamson. Allerede en time før den store butik på Strøget åbnede, stod en kø af forventningsfulde shoppelystne kvinder klar på gaden, og da dørene blev slået til side, blev den pæne kø forvandlet til en levende klump af desperate fashionistaer med glødende dankort.
Populær var især den gulvlange mønstrede maxikjole, som helt sikkert vil tage sig fantastisk ud til et sommerbryllup i selskab med en mojito, men også den grå bikerjakke, skindvesten og de pailletbestrøede tasker var der rift om.
Dankortene glødede ved kasserne, og eftersom mange items blev købt uden en tur i prøverummet, kan du muligvis have held med at finde 'resterne' de nærmeste dage.
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
Klokken 23.59 i aften den 23. april, åbner Hm.com desuden for onlineshopping af udvalgte produkter. Her kan du også se, hvilke udvalgte butikker, der fører luksuskollektionen.
Går du forgæves, kan du sætte kryds i kalenderen den 14. maj, hvor Matthew Williamsons anden kollektion for H&M finder vej til alle kædens butikker. Designet er sommerligt, let og perfekt til en dag til stranden.
Sponsoreret indhold
ELLE anbefaler


Kylie Jenner er den seneste kendis, der tager ’quiet luxury’-stilen til sig

Clara Svane: Denne prisvenlige olie bruger jeg til ansigt, krop og hår

Katie Holmes har fundet en helt ny version af far-sandalen – og du vil elske den

Disney i stærk modvind for Ursulas makeup i 'Den Lille Havfrue'
