Mode

Lovisa Burfitt designer børnevenligt øko-shoppenet for H&M

af Josephine Aarkrogh 25/03/2010
H&M sprøjter bæredygtige produkter og samarbejder ud for tiden

H&M sprøjter bæredygtige produkter og samarbejder ud for tiden.

Sidste skud på den økologiske stamme er dette fine shoppenet designet af den cool svenske illustrator og designer Lovisa Burfitt. Dekoreret med barnagtige tegninger, i sommerskønne farver og i økologisk bomuld er det da et projekt man godt vil støtte.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

30% af salget går nemlig direkte til H&Ms hidtil største projekt, 'All for Children', som i samarbejde med UNICEF forsøger at forbedre levevilkårene for børn, der bor i Sydindiens bomuldsproducerende områder.

Shoppenettet kommer i butikkerne i juni og koster 29,95 kr.

Se flere af Lovisa Burfitts skønne illustrationer på www.lovisaburfitt.com

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her