Mode

Louis Vuitton på facebook

af Anne Langkilde 7/10/2009
Se den direkte transmission af SS 2010 Women’s Ready to Wear kollektionen eksklusivt på Facebook.

Louis Vuitton fortsætter med at imponere. 2009 har set det franske modehus tage del i de sociale netværk, og modehuset er i dag at finde på både Twitter og Facebook med et imponerende følge af mere end hhv. 40.000 og 600.000 brugere.

"The Art of Travel by Louis Vuitton" er navnet på den officielle Louis Vuitton Facebook-fanside, der fremover vil informere omkring alt i Louis Vuitton-regi.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Louis Vuitton tager nu skridtet fuldt ud og tilbyder, som det første luksusbrand i verden, sine venner at se den direkte transmission af SS 2010 Women's Ready to Wear kollektionen eksklusivt på Facebook.

På onsdag d. 7. oktober kl. 14.30 (CET) får nuværende og fremtidige Louis Vuitton Facebook-fans mulighed for at se Marc Jacobs' seneste kreationer for Louis Vuitton, direkte fra Paris. Samtidig bliver det muligt, for brugerne at kommentere eventen direkte via sin Facebook status.

Oplev dette eksklusive Louis Vuitton Facebook-event på: www.facebook/louisvuitton

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her