Mode

Lacoste reder krokodillerne

af Redaktionen 19/07/2010
Lacoste går ind i 'Save your logo'-kampagnen

I 1927 valgte René Lacoste at bruge krokodillen som sit logo, men han havde dog aldrig forestillet sig, at millioner af mennesker 80 år senere ville bære hans logo.

Han kunne heller ikke forestille sig, at krokodiller en dag ville være truet af udryddelse.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Derfor har Lacoste nu taget kampen op, og har som de første været med at til igangsætte et tiltag for at værne om truede krokodillearter, ved at finansiere gavial-opdrætscentre i Chitwan i Nepal.

Det er desuden også det første led i den verdensomspændende "Save Your Logo"-kampagne, hvor firmaer eller institutioner har mulighed for at støtte bevaringen af dyr, der indgår i deres logo.

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her