Fransk designer interviewer bl.a. Anna Sarlvit, Annabel Rosendahl og Hanni Gohr om 6 vigtige værdier
Hvor er brandet Jérôme Dreyfuss i dag vs. for fem år siden?
”Brandet har ikke ændret sig så meget fra begyndelsen og til nu. Vi prøver bare hele tiden på at blive bedre, til at lære af vores erfaringer og til hele tiden at blive mere bæredygtige.”
Hvorfor er Skandinavien og København spændende for dig som franskmand?
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
”Det er så fedt at blive anerkendt af de skandinaviske kvinder, fordi disse lande er fyldt med personer, der har en stærk kultur og supergod smag.”
Hvad er dit bedste tip til at få franske fornemmelser ind i et Scandi-look?
”Ved at tilsætte et par Sandie-støvler og en Bobi-taske. Så er du bare klar!”
Hvordan ville du beskrive en ægte Jérôme Dreyfuss-kvinde?
”En kvinde, der føler sig godt tilpas i sin krop, har god humor og er følsom overfor klimadebatten.”
Hvordan valgte du de 7 personer, som deltager i videoerne?
”De relaterer sig til brandet, fordi de har alle en god humor, de er bekymrede for klimaet og interesserer sig for kunst og det at skabe.”
Hvorfor er humor, kvalitet, venskab, ansvar, kvinder og evighed vigtig for dig?
”Fordi det er bare sådan, jeg er.”
Læs også: Bella Hadid stråler i sporty dansk design.
Se med her, når Jérôme Dreyfuss tager en snak med influencerne om humor, kvalitet, venskab, kvinder, ansvar og evighed.
Jérôme Dreyfuss med Hanni Gohr om ansvar
Jérôme Dreyfuss med Anna Sarlvit om evighed
Jérôme Dreyfuss med Annabel Rosendahl om kvalitet
Jérôme Dreyfuss med Pernille Holm om kvinder
Jérôme Dreyfuss med Fanny Ekstrand og Linn Eklund om venskab
Jérôme Dreyfuss med Rasmus Baun om humor og ironi
Videoerne er lavet i samarbejde med Blonde Media.