

Helena Christensen bag velgørende drikkevarer
SEIMEI er navnet på en ny serie af drikkevarer, der både rummer cider, is-te og mousserende vin med hyldeblomstsmag.
SEIMEI betyder livskraft på japansk, og Helena Christensen står i spidsen for de nye lækkerier, der kommer i butikkerne til maj. Formålet med lanceringen er at gøre det lettere for folk at støtte et godt formål, da en del af overskuddet vil gå til forskellige gode tiltag. Hvad pengene skal gå til, er det delvist alle os, som bestemmer.
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
Helena Christensen vil nemlig på SEIMEI-fondens hjemmeside tage imod gode ideer til hvem, der skal støttes. Formålene vil ikke være de samme, men fonden vil tværtimod forsøge at give en håndsrækning til så mange gode sager som muligt.
"Gå ind på www.seimei.meog kom med din idé til, hvad vi skal støtte. Med SEIMEI vil vi have så mange som muligt til at snakke om, hvem og hvad, der har brug for en håndsrækning", fortæller hovepersonen selv. For hvert SEIMEI-produkt, der sælges, går 25 øre til SEIMEI-fonden. Så glæd dig til mousserende vine, lækker is-te og gode formål i en stor dejlig pærevælling til maj.
Sponsoreret indhold
ELLE anbefaler


Kylie Jenner er den seneste kendis, der tager ’quiet luxury’-stilen til sig

Clara Svane: Denne prisvenlige olie bruger jeg til ansigt, krop og hår

Katie Holmes har fundet en helt ny version af far-sandalen – og du vil elske den

Disney i stærk modvind for Ursulas makeup i 'Den Lille Havfrue'
