hermes-elle-dk.jpg
Foto: Hermés
Instagram

Har du set hvordan, Hermés går all in på komik på deres Instagram?

af Katrine Kæmsgaard 1/11/2019
Instagram kan være en tidssluger, men den populære app kan sørme også være inspirerende og ikke mindst underholdende. Det beviser det luksuriøse modebrand Hermés, der har lagt en ny og noget anderledes strategi. Deres profil på det sociale medie er nemlig ikke kun super elegant: den er også hammersjov.

Har du set luksusbrandet Hermés på Instagram den seneste tid? Det har vi, og vi ELLEsker deres profil. Det franske luksuriøse brand, der har fået kæber rundt på hele kloden til at falde adskillige gange siden 1837, har nemlig gennemgået en transformation på det sociale medie.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

For fra at lægge elegante og polerede billeder og videoer op af deres produkter, går de nu all in på det sjove. De har nemlig lavet mange af deres produkter om til… kager.

Ja, du læste rigtigt.

Vi ved ikke, om det har været en særlig brandstrategi for at skabe mere opmærksomhed på sig selv, men under alle omstændigheder har det virket. De har vækket vores interesse, og vi er vilde med det.

Til gengæld funderer vi lidt over, om de mon har hyret en ny kommunikationschef, der har en skjult fortid som komiker. Who knows?

Læs også: Få månedens festlige forsidelook fyldt med glitter og glam.

Vi kender alle sammen den ikoniske sandal, som vi kunne slentre rundt i hele sommeren – kun tilsat vores luftige strandkjole. Sandalen har de nu formet som en kage, og man kan da ikke undgå bare at blive lidt lækkersulten ved at se nærmere på den.

Glæden ved at forkæle dig selv med en genstand, som du har ønsket dig i lang tid, er uovervindelige. Særligt, når den kommer i en fin pakkeæske. Når du åbner den derhjemme, hiver du langsomt båndet af, og stille trækker du silkepapiret væk, så du kan komme ned til din nye, lille baby.

Og særligt æskerne fra Hermés er ikke kun ekstravagante – de er også yderst genkendelige. Den orange farve er ikke til at tage fejl af; det er selvfølgelig Hermés’ ikoniske farve.

Og tror I ikke også, at de har lavet en kage ud af deres fine æske?

Og for at det ikke skal være løgn, er brandet nu også begyndt at lægge billeder ud med inspiration fra tegneseriernes verden.

Egentlig er der ikke så meget at sige om det. Vi synes, I skal se det for jer selv? For i bund og grund er det helt genialt.

Psst! Tasken over alle tasker. Den modeaccessorie som kan vende utallige misundelsesværdige blikke. Det evige samlerobjekt.

Vi taler selvfølgelig om Hermés Birken. Vi har nedenfor samlet 10 af de vildeste facts om Birken-tasken, som du måske ikke vidste. Se bare med i galleriet her.

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her