Foto: PR
Mode

Ganni løfter sløret for samarbejde med verdenskendt influencer i front

af Christoffer Mygind Juul 11/08/2022
Det er efterhånden ofte, at det populære danske mærke samarbejder med andre internationale brands. Nu vender et af samarbejderne tilbage med en kollektion, der vil have dig til at gå i køkkenhaven.

Det går ikke stille for sig hos danske Ganni, der er populære som aldrig før.

For selvom vi kun skriver august i kalenderen, har det succesfulde mærke allerede haft et vildt år med flere store, internationale samarbejder.

For eksempel har mærket både haft samarbejdet med det ikoniske Y2K-brand Juicy Couture, mens de også har stået bag en kollektion i samarbejde med sportsgiganten New Balance.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Og nu kan brandet så løftet sløret for endnu et samarbejde. For Ganni er for tredje gang gået sammen med denimmærket Levi's om en helt særlig kollektion, hvor de blandt andet har allieret sig med en af verdens største influencere til kampagnen, nemlig Emma Chamberlain.

Foto: PR
Kampagnebillederne viser tydeligt inspirationen fra havearbejdet.

Den verdenskendte YouTuber, influencer og iværksætter Emma Chamberlain er en del af den store kampagne sammen med en række andre kvinder.

Og noget tyder på, de slår et slag for havens muligheder. Kollektionen er et miks af garderobeklassikere fra både Ganni og Levi's og er inspireret af naturen og særligt havearbejde, hvilket ses tydeligt på kampagnes billeder.

Foto: PR
Emma Chamberlain gik blandt andet viralt som meme i år efter sin værtsrolle til Met Gala.

Samarbejdet indeholder i alt otte stykker tøj, der alt sammen er farvet med naturlige farver fra planter og mineraler og lavet af minimum 55% økologisk bomuld.

I kollektionen finder du alt fra en denimvest og -maxinederdel til lyserøde jeans og en sart gul denimkjole. Særlig sidstnævnte spår vi til at være kollektionens helt store stjerne, der vil være perfekt som en tidløs sommerklassiker i (have)garderoben.

Foto: PR
Kollektionen indeholder ikke denim items, men mange flere sommerlige styles.

Kan du ikke vente med at få fingerene i kollektionen, som netop er blevet præsenteret til Gannis show under Københavns modeuge, kan du heldigvis få fingrene i den allerede fra 18. august.

Allerede nu kan du tjekke den ud fysisk, for de næste tre dage finder du nemlig pop-uppen 'Ganni Grow Market' ved Nikolaj Plads i København, hvor Ganni og Levi's er gået sammen om et marked og café.

Se flere billeder fra kampagnen i galleriet herunder.

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her