

Det handler om at være unik
It's My Time er navnet på Benettons vinterkampagne 2010/11, hvor udstråling og personlighed slår stil og udseende skakmat.
Unge mennesker fra hele verden inviteres af Bentton til at deltage i konkurrencen om at blive modehusets kampagnemodel for vinteren 2010/11, og konkurrencen foregår via en casting-kampagne, hvor deltagende kan skinne igennem på personlige billeder og filmstreams uploadet på www.benetton.com eller på den dertil oprettede youtube-side.
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
I bedømmelsen er det hverken høje kindben eller lange milelange stænger, der kigges efter. I stedet leder en kompetent jury efter unge mennesker med visioner, drømme og håb, der kan blive blandt de tyve finalister, som i sidste ende flyves til New York, hvor vinterens reklamekampagne skal skydes i hus af fotograf Johs Olins.
Du kan læse mere om kampagnen eller melde dig som deltager i februar måned her.
You need a browser that can handle Iframes to be able to view this page.Sponsoreret indhold
ELLE anbefaler


Kylie Jenner er den seneste kendis, der tager ’quiet luxury’-stilen til sig

Clara Svane: Denne prisvenlige olie bruger jeg til ansigt, krop og hår

Katie Holmes har fundet en helt ny version af far-sandalen – og du vil elske den

Disney i stærk modvind for Ursulas makeup i 'Den Lille Havfrue'
