Mode

Det handler om at være unik

af Katrine Damgaard 23/02/2010
It’s My Time er navnet på Benettons vinterkampagne 2010/11, hvor udstråling og personlighed slår stil og udseende skakmat.

It's My Time er navnet på Benettons vinterkampagne 2010/11, hvor udstråling og personlighed slår stil og udseende skakmat.

Unge mennesker fra hele verden inviteres af Bentton til at deltage i konkurrencen om at blive modehusets kampagnemodel for vinteren 2010/11, og konkurrencen foregår via en casting-kampagne, hvor deltagende kan skinne igennem på personlige billeder og filmstreams uploadet på www.benetton.com eller på den dertil oprettede youtube-side.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

I bedømmelsen er det hverken høje kindben eller lange milelange stænger, der kigges efter. I stedet leder en kompetent jury efter unge mennesker med visioner, drømme og håb, der kan blive blandt de tyve finalister, som i sidste ende flyves til New York, hvor vinterens reklamekampagne skal skydes i hus af fotograf Johs Olins.

Du kan læse mere om kampagnen eller melde dig som deltager i februar måned her.

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her