

Dagens (mest nuttede) billede
Angelina Jolie har tidligere været en del af Louis Vuittons 'Core Values'-kampagne (se hendes kampagnebillede her.), og i dag lancerer mega-brandet et nyt samarbejde med en anden kendis, nemlig bokseren Muhammad Ali.
Med hele tre titler som verdens bedste sværvægtsbokser, samt udnævnelsen i 1999 som Sports Illustrated "Århundredes Sportsmand", er det franske modehus, Louis Vuitton stolte over at præsentere "The Greatest™" Muhammad Ali.
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
Core Values-kampagnen, der vanen tro er skudt af fotograf Annie Leibovitz, viser Muhammad Ali i sit hjem i Arizona. Her iagttager sværvægteren stolt sit barnebarn, der iført boksehandsker, som var han på vej ind i bokseringen.
Kampagnen afrundes med ordene:
"Stjernerne viser vejen. Muhammad Ali og en kommende stjerne, Phoenix, Arizona."
Vi har bare meget svært ved at stå for lille Phoenix, som ser så cool og stolt ud med de store boksehandlsker.
Da Angelina Jolies Core Values-billede så dagens lys, sagde rygtet, at hun ikke havde makeup på på billedet.
Se her og døm selv.
Sponsoreret indhold
ELLE anbefaler


Caroline Bille Brahe: "Jeg er mere nervøs, når jeg sender en kollektion på gaden, end jeg nogensinde har været over at gå på en catwalk"

Clara Svane: Denne prisvenlige olie bruger jeg til ansigt, krop og hår

Bedst i test: Disse natmasker udfører arbejdet, mens du sover

Ny favoritcafé og bukser i forårstriber: Ugens udvalgte med Nikita Hoffmann Andersen
