

Charlotte Sparre støtter mødre i ulandene
I samarbejde med Dansk Røde Kors lancerer Charlotte Sparre en ny kampagne, som hedder ’Mor til Mor’. Kampagnen har til formål at støtte de udsatte og fattige kvinder og mødre i ulandene. Den danske designer har nemlig designet to støtte tørklæder, hvor alt overskud går til ’Mor til Mor’ kampagnen. Tørklædet er 100 % silke og kommer både i en lille udgave til 249 kr. og i en lidt større udgave til 499 kr. Det velgørende tørklæde kan købes allerede nu via Røde Kors lige HER.
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
For Charlotte Sparre var det en meget naturlig sag at støtte, da hun selv er mor:
”Som mor og som kvinde ligger det mig meget på sinde at støtte mødre i andre lande. Der er jo desværre mange kvinder rundt omkring, der har det svært. Katastrofer får stor mediebevågenhed og opmærksomhed, men det er også vigtigt at huske på, at mange andre også har brug for hjælp”.
Sponsoreret indhold
ELLE anbefaler


Caroline Bille Brahe: "Jeg er mere nervøs, når jeg sender en kollektion på gaden, end jeg nogensinde har været over at gå på en catwalk"

Clara Svane: Denne prisvenlige olie bruger jeg til ansigt, krop og hår

Bedst i test: Disse natmasker udfører arbejdet, mens du sover

Ny favoritcafé og bukser i forårstriber: Ugens udvalgte med Nikita Hoffmann Andersen
