Foto: Mikael Jansson
Annonce

BOSS lancerer ny stjernespækket kampagne som del af historisk brand refresh

Annonce for BOSS - af ELLE Native 28/01/2022
Topmodellerne Hailey Bieber, Kendall Jenner og Joan Smalls m.fl. fejrer BOSS’ nye brandidentitet, i en ny, global #BeYourOwnBoss-kampagne.

En af de helt store modenyheder er netop landet. Efter 50 år lancerer HUGO BOSS et nyt logo og en omfattende 360-graders brandstrategi for det ikoniske brand, BOSS.

Den nye strategi fokuserer blandt andet på et yngre og mere globalt publikum, hvilket stærkt afspejles i den nyeste kollektion. Resultatet er et moderne, modigt og urbant look i et kreativt, men stadig klassisk univers, en perfekt symbiose, som emmer af kvalitet og leg.

Foto: Mikael Jansson
Som led i den strategiske fremtidsplan for BOSS lanceres et sideløbende ambassadørskab med TikTok-superstjernen Khaby Lame. Khaby Lame debuterede som runway-model til Milanos modeuge, hvor optagelserne fra showet førte til intet mindre end fire milliarder visninger på blot fire dage. Samarbejdet inkluderer, udover hans deltagelse i #BeYourOwnBoss-kampagnen, et designsamarbejde på to kommende Capsule-kollektioner. Vi glæder os enormt til at følge samarbejdet.

STJERNER PÅ STRIBE I HYLDEST

Det store brand refresh fejres og annonceres med den stjernespækkede kampagne #BeYourOwnBoss. Men hvad betyder #BeYourOwnBoss?

For BOSS er kampagnen en hyldest til de modige, fremsynede og gode forbilleder, som inspirerer andre og inspirerer BOSS. Og netop eksempler på disse forbilleder, hyldes i kampagnen #BeYourOwnBoss. Kampagnen er skudt af den anerkendte modefotograf Mikael Jansson på flere locations omkring i verden. Kampagnens stjerner er kendt fra alt fra catwalken, til TikTok og sportsarenaen. Hvilket giver et alsidigt billede af, hvad det vil sige at være sin egen BOSS anno 2022. Forbilleder kommer i mange afskygninger og fra forskellige steder, men fælles for alle er det store talent og markante personlighed, som inspirerer andre.

I #BeYourOwnBoss-kampagen ser vi topmodellerne Kendall Jenner, Hailey Bieber og Joan Smalls. Herudover den populære amerikanske rapper Future, TikTok-stjernen Khaby Lame, den sydkoreanske sanger/skuespiller Lee Min-ho, den britiske bokser Anthony Joshua, den italienske tennisstjerne Matteo Berrettini og ikke mindst den tyske konkurrenceløber Alicia Schmidt.

Vi forudser at BOSS bliver et af modeårets helt store samtaleemner. Se alle billederne fra #BeYourOwnBoss-kampagnen nedenfor.

Foto: Mikael Jansson
Alica Schmidt er en tysk konkurrenceløber, der startede sin karriere ved at konkurrere i 200, 400 og 800 meter. Herefter tilsluttede hun sig landsholdet, som blev nummer to i 4x400-meter stafet ved European Athletics U20 Championships. Schmidt var også en del af den tyske stafettrup ved sommer-OL i 2020.
Foto: Mikael Jansson
Den britiske bokser, Anthony Joshua, er to gange verdensmester i sværvægt og har i 2021 fået titlen som verdens tredjebedste sværvægter. Joshua har været BOSS-ambassadør siden 2019.
Foto: Mikael Jansson
Future er en amerikansk rapper og sanger. Han er en af de mest succesfulde og indflydelsesrige personer i 2010'ernes hiphop med en stor indflydelse på trapmusik. Future har vundet utallige musikpriser og awards.
Foto: Mikael Jansson
Amerikanske Hailey Bieber, er en af vores tids største modeller og influencers.
Foto: Mikael Jansson
Joan Smalls er en af de højest rangerende modeller i verden. Hun er født og opvokset i Puerto Rico og bor i dag i New York. Joan Smalls har gået utallige runways og er et stort forbillede, der baner vejen for andre latinamerikanske modeller.
Foto: Mikael Jansson
Kendall Jenner er kendt fra runways og hundredevis af magasinforsider verden over.
Foto: Mikael Jansson
Lee Min-ho er en sydkoreansk skuespiller, sanger, model og forretningsmand og den mest fulgte sydkoreanske skuespiller på de sociale medier.
Foto: Mikael Jansson
Den professionelle italienske tennisspiller Matteo Berrettini, som både er kendt for sin tenniskarriere og som et stilikon.
Foto: Mikael Jansson
Senegalesisk fødte Khabane Lame startede sin social media-karriere i marts 2020, efter han mistede sit job på en norditaliensk industrifabrik i Torino. Hurtigt gik hans indhold viralt, og i dag har han +124 millioner følgere på TikTok og +62 millioner på instagram, hvilket gør ham til den næstmest fulgte konto i verden.

BOSS

For at læse mere omkring kampagnen besøg www.hugoboss.com