

Black Lily for Røde Kors
Julen er tiden til at tænke på andre, og det er Black Lily og Røde kors også enige i. Derfor ønsker begge at gøre opmærksom på deres samarbejde og inspirere folk til at give et lækkert tørklæde - og man må også gerne give gaver efter jul, for den varer jo lige til påske ...
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
Tørklædet findes både i rødt og gråt og er designet af Black Lilys chefdesigner June Stevn, som sammen med stylist Melanie Buchhave og fotograf Bo Egestrøm ønsker at sætte ekstra fokus på indsamlingen.
June Stevn udtaler: "Balancen mellem billedets stærke udtryk, med det beskidte look og armen i slynge (lavet af støtte-tørklædet), og den gængse æstetiske opfattelse af mode, som vi normalt arbejder ud fra, er nyskabende og opsigtsvækkende - og det er netop det vi gerne vil".
Tørklædet kan bl.a. købes på Black Lilys webshop eller på Røde Kors' hjemmeside .
For hvert tørklæde der bliver solgt for 299 kr., går der ubeskåret 200 kr. til Røde Kors' indsamling.
Sponsoreret indhold
ELLE anbefaler


Caroline Bille Brahe: "Jeg er mere nervøs, når jeg sender en kollektion på gaden, end jeg nogensinde har været over at gå på en catwalk"

Clara Svane: Denne prisvenlige olie bruger jeg til ansigt, krop og hår

Bedst i test: Disse natmasker udfører arbejdet, mens du sover

Ny favoritcafé og bukser i forårstriber: Ugens udvalgte med Nikita Hoffmann Andersen
