

Verdens første uretoucherede beauty-kampagne
Makeup-firmaet, Make Up Forever, som blandt andet forhandles hos beauty-giganten Sephora, har lanceret en kampagne for deres nye foundation, og den er efter sigende fuldstændigt uretoucheret!
Dette må jo siges at være lidt af et særsyn i en tidsalder, hvor hele spillefilm indspilles uden brug af menneskelige skuespillere, og på ELLE indrømmer vi da i øvrigt også gerne, at vi ofte har penslen i brug til redigering, når billederne af vores smukke billeder skal gøres klar til at komme i magasinet. For selvom de ér smukke, har vi jo allesammen små- og skønhedsfejl.
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
I denne kampagne for Make Up Forevers foundation ser man da også den ellers smukke, slanke model med en noget "blævrende", udstrakt arm og synlige rander under øjnene. Noget, som formentligt under andre omstændigheder ville være blevet fanget i Photoshop!
Nu skal det selvfølgelig siges, at de færreste af os går rundt med vores egen, professionelle lysmand ved vores side hele dagen (eller aftenen), og desuden HAR de nok også udvalgt det allerbedste billede af den yndige pige.
Men hvad synes I? Er det mere tillidsvækkende at se en reklame for et makeup-produkt, når man ved, at billedet ikke er retoucheret?
Giv os din mening på facebook!
Sponsoreret indhold
ELLE anbefaler


Sidst på måneden: Genialt brynprodukt til 100 kroner

6. sæson af 'The Crown' er på trapperne: Her er, hvad vi ved

Hun danser sig gennem myldretiden: Derfor er ‘Tube girl’ mere end endnu en dansende TikTokker

ELLE Awards 2023: Her er de bedste looks
