Vær fluen på væggen til date night hos The Carters
Foto: @beyonce
Celebrity

Vær fluen på væggen til date night hos The Carters

af Emilie Østerby Bruun 21/10/2021
The Carters, Beyonce og Jay-Z, er ansigterne for Tiffany & Co.'s nyeste kollektion 'About Love'. Nu har smykkefirmaet udgivet kampagnefilmen 'Date Night', hvor vi får lov til at være en flue på væggen på parrets date i New York. Se filmen her.

Tilbage i august postede Beyoncé tre nye opslag på sin Instagram-konto, der satte gang i spekulationer hos sangerindens millioner af fans.

Billederne viste sig at være fra det verdenskendte smykkefirma, Tiffany & Co.'s, nyeste kollektion 'About Love', hvor Beyoncé og manden, Jay-Z, er frontpersoner. 

Læs også: Bliver Destiny's Child genforenet?

Nu har smykkefirmaet lanceret kampagnevideoen 'Date Night', der følger det glamourøse par en aften i New York inspireret af en af de ikoniske scener fra filmen 'Breakfast at Tiffany's'.

Videoen viser parret, der kører gennem Manhattan på bagsædet af en Rolls Royce til lyden af Paul Ankas 'Put Your Head on My Shoulder' og Bert Kaempferts 'Three O'Clock In The Morning'. Desuden tilslutter datteren, Blue Ivy, sig dem til en hyggelig familiestund. 

Parret bærer selvfølgelig pieces designet af den franske designer Jean Schlumberger, som var kendt for sit arbejde med 60'erne og 70'ernes elite.

Et af det 21. århundredes mest ikoniske designs, 'Bird on a Rock'-brochen bæres i videoen af Jay-Z, mens en 'Alisa' diamantring og et par 'Ribbon Fan' øreringe pryder Beyoncés look. 

Videoen er instrueret af Dikayl Rimmasch og Derek Milton, som ønsker at vise den legesyge side af en kærlighedsfortælling, og du kan se den lige her. 

Du kan se alle smykkerne fra kampagnevideoen i galleriet herunder.