Nyhed Highstreet-mærket Mango lancerer deres første homeware-kollektion

Foto: Mango

Det spanske high-street mærke Mango, som har hovedkontor i hjembyen Barcelona, stammer helt tilbage fra 1984. Siden har de klædt kvinder og mænd på i alle aldre og størrelser. De er kendte for deres farverige og legende univers, hvor du altid kan være sikker på at finde de nyeste trends på hylderne.

Og nu udvider de! Mango vil nu ikke længere blot klæde dig på, men også klæde dit hjem på. Til april lancerer de deres nye homeware-kollektion, som er en kollektion med ren interiør. Kollektionen vil være inspireret af middelhavets livsstil og kultur, og fokus vil være på den rene og raffinerede middelhavsstil med kombinationen af rolige, neutrale farver.

Læs også: Kom indenfor hos Laura Lawaetz

Men de har ikke kun middelhav og rene linjer på brættet. Alle tekstilprodukter bliver nemlig bæredygtige, og hele 80% af produkterne vil blive produceret lokalt. Sejt!

"Vores kunder efterspørger produkter til hjemmet. De vil have den samme komfort og stil til hjemmet, som de kigger efter, når de køber tøj … Denne nye kollektion har været en naturlig udvikling for os, og én som også er allieret med vores bæredygtige mål,”  siger CEO, Toni Ruiz.

Læs også: H&M Home annoncerer nyt samarbejde med en anerkendt modedesigner

Kollektionen, som udkommer til april, vil have fokus på tekstilprodukter til soveværelset, badeværelset og stuen, og vil bl.a. inkludere sengetøj, tæpper, håndklæder og lys. Til efterår/vinter udvider de med produkter til både køkkenet og spisestuen.

Vi glæder os til at få endnu mere Mango ind i livet, og er spændte på hvornår vi mon får et sneakpeak af de kommende produkter. We’re waiting patiently!

Relaterede artikler