Foto: Christian Dior Perfumes
Skønhed

Lær at danse forførende, forbudte (Dior) trin med Dior Poison Girl

af Rose Maria Boelsmand 24/01/2017
Dior Perfumes viser helt nye sider af sig selv og spiller op til forførende og sensuel dans mellem kønnene i den nye kampagnevideo for Dior Poison Girl med den franske model Camille Rowe i front. Se kampagnefilmen og lær de forførende, forbudte, giftige 'Dior Poison Girl'-trin her.

Der sker mange nye ting for det traditionsbundne og stolte modehus, Dior, der siden Maria Grazia Chiuri satte sig i chefdesigner stolen, har vist helt nye og lidt kontroversielle sider af sig selv. (Dio)revolutionen startede med den meget omtalte "We should All Be Feminists" t-shirt, der blev vist under SS17-showet i Paris i efteråret 2016, og under Paris Couture Week i januar 2017 fremviste Dior sin første couture kollektionen. Kort sagt, intet er som det plejer hos Dior, og de nye veje og udtryk materialiserer sig nu også i brandets parfumer, hvor den seneste tilføjelse til duft-porteføljen, Dior Poison Girl fra 2016, har fået et sensuelt og street-inspireret vrid.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Læs også: Bag om statement t-shirten, der blev "talk-of-the-town" under Paris Fashion Week

Dior Poison Girl blev lanceret i januar 2016 med den amerikansk/franske model Camille Row i front, og i den nye kampagne, der lanceres i begyndelsen af 2017, er det stadig den spicy muse, der ligger ansigt, krop og stemme til duften. Dior Poison Girl er en ung og egdy duft med søde undernoter, og er skabt til den ukonventionelle Dior-pige. Man kan sige, at den "giftige" duft er som den aromatiske fuldendelse af den retning, som Maria Grazia Chuiri har lagt for dagen med sin nye stil- og designfortolkning af Diors modekollektioner, der er mere street end før set hos Dior.

I den nye kampagne legemliggør Camille Rowe Dior Poison Girl, hvor hun bevæger sig forførende, sensuelt og med en stærk girl-power attitude. Og hvad er mere "nu" end netop stærke kvinder, der står ved deres sensualitet? Kønskampen understreges yderligere i kampagnefilmen, når Camille Rowe får selskab af en hel pige gruppe i et råt parkeringshus, hvor de sammen konfronterer en gruppe badboys i en dragende danse-off. Det er forførende, det er råt og det er uhyre lækkert at se på - og der er bestemt nogle "forbudte trin" i koreografien, som vi ikke før har set hos Dior.

Læs også: Dior præsenterer den nye parfume Dior Poison Girl

Dior Perfumes lægger med kampagnevideoen op til, at piger selv skal tage "poison"-attituden videre og har lavet en tutorial til, hvordan man lærer den sensuelle koreografi, step for step. Med andre ord kan man selv udleve sin indre Poison Girl næste gang man føler behov for at kanalisere sin girl-power rytmisk og forførende.

Se hele Dior Poison Girl 2017 kampagnefilmen med Camille Rowe i front her:

Lær at danse de forførende og "forbudte" trin, som Camille Rowe fører an for i kampagnevideoen til Dior Poison Girl her:

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her