Hold øje med disse 6 cool designsamarbejder
Foto: @ganni og PR
Trends

Hold øje med disse 6 cool designsamarbejder

af Pernille Hammershøj Madsen 28/10/2016
Manrepeller, The Blonde Salad og Gigi Hadid. Alle tre har de dét tilfælles, at de takket være deres cool-faktor har indgået samarbejder med brands som Ganni og det amerikanske skomærke Stuart Weitzman. For tiden blomstrer der rigtig mange samarbejder op. Vi tager pulsen på tendensen, og giver dig det fulde overblik over dem alle.

Lige nu ser vi et boom i samarbejder mellem brands og hotte navne i modebranchen som f.eks. humoristiske Leandra Medine aka. ”Manrepeller”, der har teamet op med luksus webshoppen Net-A-Porter, og Chiara Ferragani kendt som ”The Blonde Salad”, som har designet en mini-kollektion for Ganni.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Topmodellen Gigi Hadid har også teamet op med amerikanske Stuart Weitzman, som specialiserer sig i sko og i designet har taget udgangspunkt i Gigis atletiske fortid.

Her på ELLE er vi vilde med co-labs, fordi et godt samarbejde kan bringe nye sider frem i et mærke og være med til at minde os om dets cool-faktor. Her er Storm-butikken i indre København et rigtig godt eksempel – da Justin Bieber tidligere i oktober indtog Parken, havde Storm ryddet butikshylderne, for at gøre plads til alt hvad hjertet kan begære af Bieber-merchandise.

Læs også: ELLE December // Nyt magasin + Dossier

Et godt samarbejde er også et, der får brandet til at skille sig ud i forbrugernes øjne, og så kan et godt samarbejde også få forbrugerne til at genopdage et brand.

Og modebrandsene er ikke bange for at indgå samarbejder med både kendte modeller, bloggere og skuespillere. F.eks. har Sarah Jessica Parker teamet op med den eksklusive smykkeproducent Kat Florence og skabt en smykkekollektion af diamanter, der ligger i et prisleje, som tager højde for de kostbare materialer og forbrugernes pengepung.

Se også: Justin Bieber rykker nu endnu tættere på Danmark

”Tommy pigen” Gigi Hadids co-lab med Tommy Hilfiger er også et godt eksempel på et samarbejde, der får os til at sammenkæde Tommy Hilfiger med amerikansk coolness, og nu bygger duoen videre på successen og lancerer til foråret endnu et samarbejde.

I galleriet herunder giver vi dig en samlet oversigt over alle de cool samarbejder, som cool modebrands har gang i lige nu:

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her