Givenchy skyder kampagne i de københavnske gader
Foto: PR
Mode

Givenchy skyder Pre-Fall 2017 kampagne med dansk model i København

af Josephine Jein 12/01/2017
Det anerkendte, franske modehus Givenchy har benyttet København som location for sin nye kampagne – og ikke nok med det, har vi også et smukt dansk ansigt med i den nye kampagne. Se de smukke kampagnebilleder her...

Det franske modehus Givenchy, der er kendt for sit klassiske, rå og arkitektoniske design, kan i år fejre 65-års jubilæum. 2017 er derfor et særligt år for det franske modehus, hvorfor vi er mere end stolte over at se kreativ direktør Riccardo Tisci bruge København som location for sin ”Pre-Fall 17”- kollektion.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Riccardo Tisci har valgt at bruge tre forskellige locations i København til at fremvise den nye kollektion: Vega koncertsal, Hotel Astoria bag hovedbanegården samt en tur mere nordpå til Skovshoved, hvor den særlige tankstation designet af Arne Jacobsens bliver brugt. Givenchy beskriver selv de 3 forskellige locations som "ikoniske for København".

Læs også: Miss brow-queen uden øjenbryn til Givenchy's SS15-show!

Det er ikke længe siden, at den danske model Frederikke Sofie kunne skrive kampagnemodel for Céline på sit CV – og nu kan hun også tilføje kampagneansigt for Givenchy ”Pre-Fall 17” kampagne (sejt!). Derudover har Tisci hevet den norske model Iselin Steiro og svenske Elsa Hosk ned til København.

Se også: Danske Frederikke Sofie er Célines nye kampagnemodel

De københavnske gader beskrives af Givenchy som det perfekte "backdrop" for en kollektion, der spænder bredt med alt fra romantiske og feminine aftenkjoler med flæser til skræddersyede og mere maskuline designs. I kollektionen er der skruet op for kontrasterne, hvor vi både ser læder, denim, pels og metalliske detaljer og en bred farvepalet fra gul, grøn og blå til rød og lyserød.

Riccardo Tisci har i udviklingen af kollektionen arbejdet med tre forskellige dele af "Givenchy-gaderoben" med inspiration fra den skandinaviske natur og beskriver kampagnen som værende: "Tidløs naturinspireret designs i futuriske, arkitektoniske omgivelser".

Se med i galleriet hvor vi har samlet de smukke kampagnebilleder med blandt andre Frederikke Sofie i front.

ELLEs nyhedsbrev

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her